צ'ק אין מהיר, נוח ויעיל – עמדת הצ'ק אין העצמאית של סילברבייט

כולנו תמיד שואפים להעניק לאורחים חוויה נהדרת, כזו שתיזכר. עם עמדת הצ'ק האין העצמאית של סילברבייט תוכלו להעניק להם חוויה טכנולוגית מצוינת מרגע כניסתם ללובי.

קיוסק הצ'ק אין מאפשר ביצוע צ'ק אין נוח, מהיר ויעיל. התהליך יחסוך לכם זמן וכוח אדם ויאפשר לאורחים להימנע מעמידה בתור לקבלה וביצוע תהליך צ'ק אין מלא, הכולל תשלום, וידוא פרטים אישיים, קבלת מפתח ואפילו מכירת שדרוגים ושירותים נוספים עם רגע הגעתם למלון.

שימוש יעיל בעמדה יאפשר לצוות הקבלה במלון לפנות את זמנם לעיסוק עם האורחים ושיפור חווית האירוח וכמובן לחסוך בזמן ובכוח אדם.

העמדה מצוידת בסורק מסמכים לטובת זיהוי האורח בעזרת רישיון נהיגה, תעודת זהות ודרכון, במסוף סליקה לתשלום מהיר בכרטיס אשראי ובמחולל מפתחות לחדרים.

הצטרפו עוד היום למלונות שכבר נהנים מחווית קבלה עצמאית ומהירה.

אז איך זה עובד?

הגדלת מכירות והצעות מיוחדות

השתמשו בעמדת הצ'ק אין כדי להציע לאורח שדרוגים ושירותים נוספים. המערכת מאפשרת הצעות שונות הכוללות שדרוגי חדרים, ארוחות, טיפולי ספא ועוד.

עדכון פרטים

לאחר זיהוי האורח ובחירת ההזמנה יעלו פרטי האורח כפי שהוזנו במעמד הזמנת החופשה, כאשר הוא יכול לבחור ולעדכן את פרטי ההתקשרות שלו לקבלת חשבונית ועדכונים.

זיהוי האורח

כאשר האורח ניגש לבצע את תהליך הצ'ק אין, הוא ידרש להכניס לסורק אמצעי זיהוי והמערכת תמצא את ההזמנה עליה יש לבצע את הצ'ק-אין. המערכת תומכת בריבוי הזמנות, כך שאורח שהזמין מספר חדרים, יכול לבחור את ההזמנה עליה הוא מעוניין לבצע את התהליך.

מחולל מפתחות

השלב האחרון אותו צריך לעבור האורח הוא יצירת מפתח לכניסה לחדר. התהליך פשוט ומהיר ודורש מהאורח לקחת כרטיס מפתח מהעמדה ולהניח אותו על מחולל המפתחות. המערכת תזין את פרטי החדר על גבי הכרטיס והאורח יוכל להיכנס לחדר באופן מיידי לאחר סיום תהליך הצ'ק-אין.

חתימה על מדיניות המלון

רגע לפני קבלת המפתח, יתבקש האורח לקרוא ולחתום דיגיטלית על מדיניות המלון ותנאי השימוש. בשלב זה תוכלו להציג לאורח מסמך הכתוב על פי רצונכם ולהדגיש בפניו את כללי ההתנהגות במלון, זמני ארוחות ועוד.

תשלום מהיר ופשוט בכרטיס אשראי

לקראת סיום התהליך האורח יכול לשלם על האירוח בכרטיס אשראי ולקבל חשבונית דיגיטלית לכתובת המייל שאושרה או שונתה על ידו בשלב הזנת הפרטים האישיים. העמדה מצוידת במסוף סליקה ולא דורשת עבודה מצד גורם אנושי.

רוצים להתקדם לניהול פשוט, יעיל ורווחי יותר?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עמדת צ'ק-אין עצמאית – קבלה פשוטה, מהירה ויעילה


* שדות אלה נדרשים