שומרים על קשר עם האורחים בקלות וביעילות
שמירה על קשר עם אורחי המלון ושיווק ממוקד ומותאם אישית, הינו מרכיב מפתח לשמירת שביעות רצון גבוהה של האורחים ולהפיכתם ללקוחות חוזרים.
אופטימה CRM – תוכנה לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת לכם לאסוף מידע חיוני על האורחים שלכם ולנהל את תהליכי המכירה בצורה חכמה וממוקדת. כאשר אורח מבצע הזמנה אצלכם במלון, המידע האישי שלו נשמר בבסיס הנתונים של תוכנת האופטימה ומועבר אוטומטית ל-CRM וכך הוא יוכל לשמש אתכם בעתיד.
כל שיחה למרכז ההזמנות תהפוך למהירה וקלה יותר בעזרת תוכנת אופטימה CRM, כאשר כל נציג יכול לראות את ההזמנות ושיחות העבר מול הלקוח ולדעת להציע לו הצעות המתאימות לו אישית, או לראות באיזה נושאים הוא פנה בעבר ומה הוצע לו. בנוסף ניתן להוציא הצעות ישירות מהתוכנה, כאשר ישנה גישה ישירה למסכים רלבנטיים מאופטימה גם מה-CRM, לדוגמא מסך הזמינות של המלון המאפשר לכם לדעת בקלות מה ניתן להציע ללקוח פוטנציאלי.
גם לאחר עזיבת האורח רצוי לשמור איתו על קשר ולהציע לו בדיוור הצעות מיוחדות בתאריכים מסוימים כמו יום הולדת או יום נישואים, או הצעות המבוססות על הזמנותיו הקודמות, חברותו במועדוני לקוחות ועוד.
נהלו את מאגר האורחים בעזרת אופטימה CRM
רוצים להתקדם לניהול פשוט, יעיל ורווחי יותר?
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
CRM – ניהול קשרי לקוחות – תמונת 360° על כל אורח
* שדות אלה נדרשים