שומרים על קשר עם האורחים בקלות וביעילות

שמירה על קשר עם אורחי המלון ושיווק ממוקד ומותאם אישית, הינו מרכיב מפתח לשמירת שביעות רצון גבוהה של האורחים ולהפיכתם ללקוחות חוזרים.

אופטימה CRM – תוכנה לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת לכם לאסוף מידע חיוני על האורחים שלכם ולנהל את תהליכי המכירה בצורה חכמה וממוקדת. כאשר אורח מבצע הזמנה אצלכם במלון, המידע האישי שלו נשמר בבסיס הנתונים של תוכנת האופטימה ומועבר אוטומטית ל-CRM וכך הוא יוכל לשמש אתכם בעתיד.

כל שיחה למרכז ההזמנות תהפוך למהירה וקלה יותר בעזרת תוכנת אופטימה CRM, כאשר כל נציג יכול לראות את ההזמנות ושיחות העבר מול הלקוח ולדעת להציע לו הצעות המתאימות לו אישית, או לראות באיזה נושאים הוא פנה בעבר ומה הוצע לו. בנוסף ניתן להוציא הצעות ישירות מהתוכנה, כאשר ישנה גישה ישירה למסכים רלבנטיים מאופטימה גם מה-CRM, לדוגמא מסך הזמינות של המלון המאפשר לכם לדעת בקלות מה ניתן להציע ללקוח פוטנציאלי.

גם לאחר עזיבת האורח רצוי לשמור איתו על קשר ולהציע לו בדיוור הצעות מיוחדות בתאריכים מסוימים כמו יום הולדת או יום נישואים, או הצעות המבוססות על הזמנותיו הקודמות, חברותו במועדוני לקוחות ועוד.

נהלו את מאגר האורחים בעזרת אופטימה CRM

חיבור אוטומטי לאופטימה

כמו כל המודולים של תוכנת אופטימה, גם אופטימה CRM עובדת ישירות ובצורה אוטומטית עם בסיס הנתונים של תוכנת אופטימה לניהול מלון. אין צורך לייבא במיוחד נתונים בין התוכנות ובתוך ה-CRM ניתן למצוא מסכים נבחרים של תוכנת אופטימה, לתהליך עבודה נוח, יעיל ומהיר.

ייעול תהליכים במרכז ההזמנות

בכל שיחה למרכז ההזמנות, או בכל פניה של האורח, תוכלו לצפות בכל הפניות שלו אליכם ולקבל תמונת 360° על כל אורח. בעזרת המידע על היסטוריית הלקוח ניתן לקצר תהליכים, להציע הצעות ממוקדות יותר ולתת לאורח יחס אישי.

איסוף מידע ודיוור ממוקד

אופטימה CRM מאפשרת לכם לאסוף מידע על כל אורח שהתארח אצלכם ולאחר מכן לשלוח אליו פרסומים ודיוורים מותאמים אישית, על פי פרמטרים שונים. כך למשל ניתן לבצע פילוחים על פי הזמנות עבר, תאריכים מיוחדים (ימי הולדת וימי נישואים) ועוד.

הפקת דו''חות מערכת

תהליך למידה והפקת לקחים יסייע לכם לשפר את השירות, את הצעות המחיר וניהול התשואה. כדי ללמוד על ביצועי המכירות שלכם ניתן להפיק מהמערכת דו"חות שונים שיסייעו לכם לאפיין את קהל היעד שלכם ולהתמקד בקהל היעד הנכון מבחינתכם.

עבודה פשוטה ונוחה מול חברות

אופטימה CRM מאפשרת לכם לנהל בצורה נוחה ופשוטה את תהליך המכירה וההזמנות מול חברות וסוכנים. בתוכנה ניתן לצפות בהצעות המחיר שנשלחו, לנהל מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ולתגמל חברות להזמנות עתידיות, על סמך הזמנות עבר.

תמיכה במועדוני לקוחות

מועדון לקוחות יאפשר לכם לשמור על האורחים קרובים ולספק להם תחושה ייחודיות. אופטימה CRM תומכת במועדוני לקוחות ומאפשרת את ניהול המועדון, מתן הנחות ומבצעים, ניהול החברים הרשומים ועוד.

רוצים להתקדם לניהול פשוט, יעיל ורווחי יותר?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

CRM – ניהול קשרי לקוחות – תמונת 360° על כל אורח

CRM - ניהול קשרי לקוחות


* שדות אלה נדרשים