מילניאלס

נוכחים ברשתות החברתיות, משתמשים בעיקר בסמארטפונים ומחפשים חווית תיירות אותנטית – מי הם תיירי המילניאלס?

קשה להתעלם מהשינויים והמגמות בעולם התיירות והמלונאות, נוכח ההעדפות של דור ה-Y  – המילניאלס – ילידי שנות ה-80 וה-90. ילידי דור זה התבגרו לתוך עולם דיגיטלי וטכנולוגי והם ממהרים לאמץ חידושים וטכנולוגיות. המאפיינים האלו משפיעים רבות על תעשיית התיירות והמלונאות, במיוחד בשל העובדה שהתיירים הללו מעדיפים להוציא את הכסף שלהם על חוויות כמו טיולים וחופשות ולא על מוצרי צריכה כמו מכוניות, מוצרי חשמל ודירות.

על פי מחקר שנערך בשנת 2018, המילניאלס מחפשים פתרונות טכנולוגיים ורוצים לבצע כמה שיותר פעולות אונליין. 53% מתוכם מבצעים את הזמנת המלון שלהם דרך ערוצי מכירה אונליין (OTA’s), 72% מהם מקבלים החלטות המושפעות מפרסומות אליהן הם נחשפים לפני ההזמנה (בעיקר פרסומים דיגיטליים) ו-92% לא יסגרו חבילת נופש לפני שהם בטוחים שזו העסקה הכי משתלמת שיכלו למצוא.

אז איך מלונות ואתרי אירוח צריכים להיערך ולהתמודד עם תיירי המילניאלס?

שימוש נרחב באפליקציות והתאמה למובייל – המילניאלס נוטים לקבל החלטות לאחר בדיקה באינטרנט ומכיוון שרובם משתמשים בטלפון החכם, מלונות חייבים שאתר הבית שלהם יראה מצוין גם במובייל. מנוע הזמנות רספונסיבי וידידותי למשתמש באתר הבית של המלון, מסייע למשוך את האורחים הפוטנציאלים להזמין את החופשה שלהם ישירות דרך האתר.

אפליקציה לאורחי המלון יכולה גם היא לסייע רבות לתיירים הטכנולוגיים ומצד שני להכניס כסף נוסף למלון במכירת שירותים משלימים. תיירי דור המילניום מעדיפים שכל המידע הרלבנטי עבורם יתרכז בגלילה פשוטה בנייד ולא בשיחת טלפון או בביקור בקבלה.

נראות דיגיטלית ונוכחות חיובית ורחבה ברשתות חברתיות – למדיה החברתית יש תפקיד גדול בתפיסה של ילידי דור המילניום את עצמם ואת הסביבה ומלונות ואתרי אירוח יכולים לנצל את זה. יותר מ-50% מתיירי המילניאלס עתידים לבקש או לחפש המלצות של תיירים אחרים על אתרי אירוח ומלונות, דרך המדיה החברתית. כל אורח שיחווה חוויה טובה יהפוך למעשה לממליץ ולשגריר של המלון במדיה החברתית, אבל חוויות לא טובות עלולות להפוך לתוכן שלילי ולכן רצוי לטפל בהן כאשר הן צצות ולרצות את האורח במהרה.

נוכחות באתרי השוואת מחירים כאמור, כמעט כל תיירי דור ה-Y מבצעים השוואת מחירים מקיפה ומנסים למצוא את העסקה המשתלמת ביותר בשבילם. לכן חשוב שמלונות ואתרי אירוח יפרסמו באתרי השוואות מחירים (Meta Search) ויוכיחו שאצלם הם ימצאו עסקה משתלמת במיוחד.

מכירת חוויה – תיירי המילניאלס מחפשים חוויה אותנטית ורוצים להרגיש כמו המקומיים. מלונות שיציעו להם לבלות במקומות הבילוי של המקומיים ובאתרים “סודיים”, מעניינים ופחות מתוירים, יזכו להערכה ולביקורות טובות יותר על חווית חופשה מלאה ומעניינת. תיירי דור המילניום רוצים להצטלם במקומות יפים ושונים ולשתף את העולם בחוויות הטיול שלהם, דרך הרשתות החברתיות.

מפגש עם תיירים אחרים – תיירי דור המילניום מעדיפים שלא להישאר בחדרים שלהם. הם מעוניינים לצאת החוצה ולהכיר את המקומיים ואת התיירים האחרים בסביבתם. הלובי הוא החלל הראשון אליו נכנסים האורחים וחשוב שהוא יהיה מזמין ויעודד מפגשים, ישיבה משותפת ויצירת קשרים.

מעוניינים לשמוע על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למלון או ליחידת האירוח שלכם? צרו אתנו קשר והכירו את כל פתרונות התוכנה של סילברבייט לענף המלונאות והאירוח.