שירות מהפכני בעידן טכנולוגי

כיצד להעניק חווית שירות מהפכנית ומתקדמת בעידן הדיגיטלי?

אנו חיים בעידן טכנולוגי המתפתח ללא הפסקה. כל יום עוד ועוד שירותים חדשים ניתנים באמצעות מגוון רחב של אפליקציות ומערכות ניהול מלון רבות.

כיצד נוכל לנצל את היכולות הטכנולוגיות הללו ולייצר מהפכות בחווית השירות אותה אנו מעניקים לאורחינו?

בתעשייה עתירת נכסים כגון התעשייה המלונאית, מהפכה טכנולוגית עלולה להישמע כתהליך ארוך ומייגע אשר יצרוך אינסוף משאבים. אולם יש לא מעט פתרונות טכנולוגיים מצויינים, קלים ומהירים להטמעה הקיימים בשוק כבר היום.

כבר היום ניתן להבחין בלא מעט חידושים מרתקים בתחום השיפור המתמיד בחווית השירות לאורח, גאדג'טים נוספים שיעניקו יתרון תחרותי למי שיקדים.

בחרנו לרכז את הנושאים העיקריים:

שירות חדרים אינטראקטיבי (Online room service):

העניקו שירות Room service מהפכני לאורחים שלכם וחסכו מהם חוברות תפריטים ושיחות מיותרות להזמנת השירות.

הפעילו אפליקציה לניהול שירות החדרים שלכם. הציגו בה את מגוון המנות הזמין לרגע ביקורם במלון, מחירים והטבות לחברי מועדון, סטטוס הכנת המנה, ותאפשרו צ'אט קל ונח עם מלצר אשר ירחיב בצורה מובנת וחד משמעית אודות ההזמנה.

בעידן הדיגיטלי אתם יכולים לנצל את פעילות מחלקת הרום סרוויס שלכם ולא רק להגדיל רווחים אלא ללכת על כל הקופה באשר לשביעות רצון אורחים וחווית אירוח יוצאת מהכלל.

כמובן שאסור לא לשכוח להשאיר מקום לביקורות וחוות דעת אורחים.

פיצ'רים חכמים ומתקדמים בחדרים:

עלינו לזכור כי אורחים מבקרים בבתי מלון בכדי להשאיר את טרדות היום יום מאחור. הם מצפים שהחדר יהיה נוח, נקי ומזמין- על כך אין עוררין, אך יותר מכך הם מצפים להיות נדהמים ככל הניתן.

כאן הטכנולוגיה מגיעה שוב פעם לתת יד לעוסקים בדבר. אל לנו לצפות כי הטמעת חיישני תאורה חכמים הם אלו שיביאו עמם את המהפך בקרב תחושת חווית האורח, וביחד עם זאת- עדיף עם מאשר בלי. בענף האירוח והמלונאות הבידול מסתכם בפרטים הקטנים ולהימצא צעד אחד קדימה במחשבה ובתכנון על מנת להגדיל את תחושת הפינוק אותה אנו כל כך רוצים להעניק לאורחינו. כמות הפתרונות לפיצ'רים חכמים ומתקדמים בחדרים כיום היא אינסופית: החל ממנעולים חכמים, פתיחת דלתות באמצעות סמארטפון, שליטה קולית במערכת המולטימדיה בחדר, הימצאות עוזרת דיגיטלית (GOOGLE HOME או ALEXA) ועוד ועוד. חשוב לא להתפזר על מגוון רחב של מערכות ניהול, אלא לאתר את הפתרון המרכזי אשר יתן מענה מרכזי ודינאמי.

 

תקשורת מהירה וזמינה עם אורחיך:

מבלי להכנס ליתרונות ולחסרונות, אנו חיים בעידן בו יותר ויותר אנשים- בעיקר דור המילניאלס (המהווה את נתח השוק העיקרי בקרב מטיילים) מסתמכים על תקשורת דיגיטלית (mail, whatsapp, chats, etc.), ולעתים אף מעדיפים אותה על פני התקשורת הטלפונית.

מחקרים הראו כי כאשר עסקים מאפשרים תקשורת דיגיטלית באמצעות צ'אט סיכויי ההמרה עולים במכירת כל מוצר שהוא. תחשבו על עצמכם, כמה פעמים אתם מעדיפים לכתוב לנותן השירות לפני המפגש עמו?

תאפשרו צ'אט עם נציג מכירות אצלכם בדף הפייסבוק, תאפשרו צ'אט עם אורחים בבית להזמנת שירותים נוספים במלון כמו שירותי ספא ורום סרוויס, תאפשרו צ'אט לשאלות ומידע נוסף באתר הבית שלכם, ופתחו את הדלת להגדלת פוטנציאל המכירה- על הדרך תזכו גם לגשר על פערי שפה במידה ומדובר בתייר כיוון שגם לפער זה הטכנולוגיה נותנת מענה פשוט. המפגש האישי עם נציגי הקבלה בהגעת האורח הוא אומנם חשוב, ולעתים אף הכרחי, אך בהסתמך על תקשורת זו בלבד, אתם מונעים מעצמכם הזדמנויות הגדלת מכירה רבות.

 

לסיכומו של עניין, אל לנו לפחד מהשינויים שהמהפכה הדיגיטלית מכניסה לחיינו.

עלינו לאמץ בחכמה את אותם שינויים שיתנו לנו יתרון תחרותי על פני מתחרנו, יגרום לבידול ויגרום לשביעות רצון גבוהה יותר בקרב לקוחותינו.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם, להשארת פרטים לחצו כאן

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment