כל בקשות אורחי המלון על מסך אחד לטיפול מיידי
שירות לאורח הוא המרכיב החשוב ביותר בניהול מלון ולכן פיתחנו את אופטימה Oscar, מודול לריכוז בקשות האורחים במערכת אחת. בעזרת מערכת ניהול השירות לאורח, תבטיחו מעקב מלא אחר הטיפול בתלונות ובבקשות בזמן אמת. ניהול השירות לאורח משפר את רמת השירות במידה ניכרת ומרחיב את מעגל הלקוחות המרוצים.
אופטימה Oscar תאפשר לכם שליטה מלאה על בקשות ותלונות האורחים, כאשר כל בקשה תנותח ותנותב לעובד המלון המתאים. הנהלת המלון תוכל אף להגדיר מראש זמן טיפול רצוי לכל סוג תקלה או בעיה ומרגע פתיחת קריאת השירות, יחל לרוץ שעון עצר שימדוד את משך הטיפול.
בעזרת מערכת ניהול השירות לאורח ניתן לזהות תלונות חוזרות, אירועים בעייתים, לשפר את תהליכי העבודה ואת העבודה במחלקות המלון השונות וכמובן להעלות את רמת שביעות הרצון של האורחים.
ריכוז קריאות השירות במקום אחד יאפשר לכם להוריד עומס ממחלקות המלון ולתעדף טיפולים על פי מדיניות המלון. כמו כל מוצר בקו אופטימה, גם מוצר זה מתממשק עם תוכנת האופטימה לניהול המלון.
נהלו את כל קריאות השירות בעזרת אופטימה Oscar
רוצים להתקדם לניהול פשוט, יעיל ורווחי יותר?
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אופטימה Oscar – פתרון מקיף לבקשות ותלונות האורחים במלון
* שדות אלה נדרשים