ניהול השירות לאורח

כל בקשות ותלונות אורחי המלון על מסך אחד לטיפול מיידי

שירות לאורח הוא המרכיב החשוב ביותר בניהול מלון ולכן פיתחנו את אופטימה Oscar, מודול לריכוז בקשות האורחים ותלונותיהם במערכת אחת. בעזרת מערכת ניהול השירות לאורח, תבטיחו מעקב מלא אחר הטיפול בתלונות ובבקשות בזמן אמת. ניהול השירות לאורח משפר את רמת השירות במידה ניכרת ומרחיב את מעגל הלקוחות המרוצים.

אופטימה Oscar תאפשר לכם שליטה מלאה על בקשות ותלונות האורחים, כאשר כל בקשה תנותח ותנותב לעובד המלון המתאים. הנהלת המלון תוכל אף להגדיר מראש זמן טיפול רצוי לכל סוג תקלה או בעיה ומרגע פתיחת קריאת השירות, יחל לרוץ שעון עצר שימדוד את משך הטיפול.

בעזרת מערכת ניהול השירות לאורח ניתן לזהות תלונות חוזרות, אירועים בעייתים, לשפר את תהליכי העבודה ואת העבודה במחלקות המלון השונות וכמובן להעלות את רמת שביעות הרצון של האורחים.

ריכוז קריאות השירות במקום אחד יאפשר לכם להוריד עומס ממחלקות המלון ולתעדף טיפולים על פי מדיניות המלון. כמו כל מוצר בקו אופטימה, גם מוצר זה מתממשק עם תוכנת האופטימה לניהול המלון.

נהלו את כל קריאות השירות בעזרת אופטימה Oscar

זיהוי וטיפול בבעיות חוזרות

ניתוח קריאות השירות והתקלות יאפשר לכם לאפיין תקלות חוזרות בחדרים/ אזורים שונים במלון, לבצע טיפולי תחזוקה מונעים באיזורים בעייתיים ועוד.

שיפור שביעות רצון האורחים

בכל תחום ישנן תקלות ותלונות מלקוחות, אך טיפול מהיר ויעיל יהפוך לקוח מתלונן ללקוח מרוצה ולשגריר טוב של המלון. בעזרת ניהול השירות לאורח תוכלו לטפל בתקלות במהירות ולגרום לעלייה בשביעות רצון האורחים. הוכח כי תחילת עבודה עם המערכת גורמת לירידה חדה בתלונות האורחים ובשיפור השירות במלון.

ניהול קריאות השירות בזמן אמת

אופטימה Oscar תסייע לכם לרכז את כל הבעיות והבקשות תחת מסך אחד ותאפשר לכם שליטה ובקרה על קריאות השירות בזמן אמת. במערכת ניתן לסנן את הקריאות הפתוחות, הדחופות, החריגות, או אפילו רק קריאות שמטופלות במחלקה מסוימת במלון. מנהלי המלון והמחלקות יכולים להיכנס בכל רגע נתון ולבדוק את מצב הטיפול בקריאה ולוודא ביצוע מהיר ויעיל.

סיוע בהנעת צוות המלון

ריכוז כל הקריאות במערכת תאפשר לכם לתחקר טיפולים ולהפיק לקחים וגם להניע טוב יותר את הצוות המטפל בקריאות ובתקלות השונות. ניתן להשוות ביצועים בין עובדים ואפילו לתגמל עובדים על טיפולים טובים במיוחד.

תיעוד מלא של קריאות השירות

בעזרת מערכת ניהול השירות לאורח ניתן ליצור ארכיון קריאות ורישום מפורט של התקלות והתלונות. הארכיון מאפשר לכם לבדוק תלונות היסטוריות של אורחים, לתחקר טיפולים של עובדים וכו’.

שיפור תהליכי העבודה במלון

ניתוח קריאות וטיפול בקריאות השירות יסייע למנהלי המלון והמחלקות לתחקר את הטיפול, לזהות נקודות חוזק וחולשה ולשפר את תהליכי הטיפול והעבודה במחלקות השונות ובין המחלקות במלון. ייעול העבודה יכול להביא לצמצום בתלונות האורחים וגם לצמצום בכוח האדם לטיפול בתקלות.

רוצים להתקדם לניהול פשוט, יעיל ורווחי יותר?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אופטימה Oscar – פתרון מקיף לבקשות ותלונות האורחים במלון