נהלו אירועים וכנסים במלון שלכם בעזרת אופטימה
ניהול אירועים וכנסים זו משימה מורכבת ועל אחת כמה וכמה כאשר יש צורך לנהל מלון ולהעניק שירות לאורחים במקביל. בדיוק לשם כך פיתחה חברתנו את מערכת אופטימה לניהול אירועים, תוסף לתוכנת אופטימה לניהול המלון, המאפשרת לכם ניהול אירועים וכנסים לצד ניהול המלון.
המערכת מספקת פתרון ייחודי לניהול אירועים וחדרי מלון במערכת אחת, תוך התאמת נושא כנסים ואירועים על פי הצרכים היחודיים של בתי המלון בישראל.
ניהול האירועים תחת ממשק האופטימה טומן בחובו יתרונות רבים כמו שילוב חדרי מלון ואולמות אירועים תחת הזמנה אחת, ניהול חשבון אחד לכל מרכיבי האירוע והאירוח, סנכרון פעילות המלון יחד עם האירוע כך שהאירוע לא יפריע לעבודה השוטפת של המלון והתאמה אישית לכל סוג אירוע במלון.
נהלו אירועים וכנסים אצלכם במלון בעזרת אופטימה
רוצים להתקדם לניהול פשוט, יעיל ורווחי יותר?
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אופטימה אירועים – פתרון מלא לניהול אירועים וכנסים במלון
* שדות אלה נדרשים