נציגי booking.com במפגש עם לקוחות סילברבייט

נציגי Booking.com במפגש עם לקוחות סילברבייט

לקוחות סילברבייט הגיעו הבוקר (שלישי) למפגש עם נציגי סילברבייט ו-Booking.com ושוחחו על שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות וגם קיבלו טיפים למתקדמים על תפעול ממשק בוקינג, דרך מערכות סילברבייט.

שמחנו לארח הבוקר (שלישי) את נציגי Booking.com ואת לקוחות סילברבייט מאיזור הצפון, לסמינר קצר על השימוש בבוקינג דרך מערכות סילברבייט ועל שיתוף הפעולה ההדוק והפורה בין סילברבייט ל-Booking.com.

נציגי בוקינג, בן, עידן ודורון, שיתפו את הלקוחות ביכולות השליטה בבוקינג, דרך מערכות סילברבייט והציגו פיתוחים עתידיים שירחיבו את האפשרויות הללו עוד יותר והזמינו את המשתתפים להציע הצעות לשיפור ולפיתוחים עתידיים בבוקינג מניסיונם ועל פי צרכיהם.

ניר, מנהל קשרי לקוחות בסילברבייט, העביר הרצאה קצרה על יעול ממשק סילברבייט מול בוקינג ועל פיתוחים חדשים שעלו ויסייעו ללקוחות להפיק יותר מתוכנות סילברבייט וממשק בוקינג.

אחד הפיתוחים שהוצגו על ידי ניר היה ממשק בדיקות כרטיסי אשראי, המאפשר תקשורת אוטומטית בין תוכנות סילברבייט לבין בוקינג, על מנת להבטיח ללקוחות סילברבייט בטחון בהזמנות האורחים מול בוקינג. המודול מאפשר בדיקת כרטיס אשראי במעמד ההזמנה, התראה לבוקינג במקרה של כרטיס אשראי לא תקין ואף ביטול ההזמנה במידה והאורח לא מטפל בבעיה. בצורה זו המלון בטוח יותר בהזמנות שבוצעו מול בוקינג ונמנע מהזמנות לא תקינות.

מעוניינים במידע נוסף אודות מודול בדיקות כרטיסי האשראי ומוצרים נוספים? לחצו כאן – השאירו לנו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.