מי אנחנו?

סילברבייט הינה חברה פרטית אשר הוקמה ב-1992 ע”י בעליה, אבי מוסקונה, בעל תואר ראשון בתעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת”א.

אבי מוסקונה, יוצא חברת רפא”ל, הקים את תוכנת האופטימה הראשונה שפותחה והושקה ב- 1998, בסיוע אנשי התוכנה של רפא”ל. עם השנים תוכנת האופטימה התרחבה לקו מוצרים איכותי ומגוון המעניק פתרונות מקיפים ומקצועיים לענף האירוח.

סילברבייט הינה החברה המובילה למתן פתרונות תוכנה מתקדמים לענף האירוח בשוק הישראלי ובנוסף החברה פועלת ביותר מ-30 מדינות בעולם.

באופטימה ניתן למצוא מערכת לניהול קבלה, מערכת לניהול מרכז הזמנות, מערכת לניהול אירועים, מערכת לניהול ספא, עמדות מכירה ועוד.

המטרות שלנו

סילברבייט מתנהלת על בסיס ערכים גבוהים ובשקיפות מלאה כלפי לקוחותיה וכלפי צוות העובדים. אנו מכירים באחריותנו לעמידה בסטנדרט שירות איכותי, מקצועי ואמין ללקוחותינו ושואפים להביא את לקוחותינו לקדמת הטכנולוגיה.

פעילותה של סילברבייט מתנהלת על-פי חוק ועל-פי כללי התנהגות עסקית מקובלת בארץ ובחו”ל. סילברבייט מתחייבת לשמור על מידע סודי בנוגע ללקוח ונכסיו, אשר יגיע לידה מאחסון המידע על-גבי בסיס הנתונים של התוכנה.

סילברבייט שומרת על סביבת עבודה בריאה, בטוחה, יצירתית ויצרנית ומעניקה הזדמנויות שוות לנשים.

אמנת החברה

סילברבייט מתחייבת:

להישאר חברה מובילה במתן פתרונות תוכנה לענף המלונאות והתיירות. החברה מתמחה בפיתוח מערכת לניהול מלון התואמת לשוק הישראלי והבינלאומי.

לעמוד בקדמת הטכנולוגיה העולמית ולהתאים את מוצריה להתפתחות הענף.

לשמור על סודיות בין לקוחותיה, לפעול בהגינות, ביעילות ולכבד הסכמים והתחייבויות.

להעניק שירות הוגן, איכותי ואדיב לכל לקוחותיה, כאשר טובת הלקוח תמיד לנגד עינינו.

שירות ותמיכה 

חברת סילברבייט שמה דגש לאורך שנות פעילותה על מתן שירות מעולה.

חברתינו מונה כ-90 עובדים, מתוכם אנשי שירות יוצאי ענף המלונאות, צוות מפתחי תוכנה בחזית הטכנולוגיה ומאבטחי איכות בעלי הסמכה מקצועית.

עם מרכז התמיכה הגדול בארץ בתחום ענף האירוח, התמיכה והליווי מוענקים בצורה מקצועית ואישית על ידי צוות מדריכים מיומן – מרגע התקנת המערכת לניהול מלון באתר הלקוח ולאורך כל הדרך, במוקד השירות  הטלפוני ובהדרכות שמתקיימות במשרדי החברה.

סילברבייט פועלת למען שימור לקוחותיה ונציגיה עורכים ביקורים תקופתיים במלונות ברחבי הארץ. בנוסף, מוצעים למשתמשי קו מוצרי אופטימה ימי עיון ללא עלות במשרדי החברה. אנו מאמינים כי ליווי מקצועי ומהימן מניב תוצאות חיוביות והינו המפתח העיקרי לשגשוג והצלחה בהטמעת המערכת לניהול המלון ושימוש יעיל בתוכנה.

התאמה של תוכנת אופטימה לעבודה על פי תקן GDPR 

תוכנת אופטימה מותאמת לעבודה על פי תקן GDPR.

לצפייה באישור – לחצו כאן